سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی که باید درباره ضد آفتاب بدانید

 

ضد آفتاب یکی از مهمترین ابزارها در پیشگیری از سرطان پوست است. درباره نحوه انتخاب و استفاده صحیح از یک ضد آفتاب مناسب برای خود و خانواده بیشتر بیاموزید.

 با رسیدن هوای گرم تابستان ، ایالات شروع به آرامش دادن سفارشات خود در خانه برای COVID-19  کردند. مردم برای گذراندن وقت با خانواده و دوستانشان هیجان زده شده اند ، مردم اکنون در حال برنامه ریزی برای تعطیلات هستند و یک مقصد برای بسیاری از افراد یکی از گزینه های محبوب باقی مانده است: ساحل. با این حال ، زمان اضافی که برای خیساندن در معرض آفتاب صرف می شود ، میزان قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش مضر (UV) را افزایش داده و خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهد.

جولای ماه ایمنی UV است. ما می دانیم که یکی از بهترین روش های استفاده از ایمنی در برابر اشعه ماورا UV بنفش استفاده روزانه از ضد آفتاب است. برای کمک به شما در انتخاب و استفاده صحیح بهترین محصول برای نیازهای خود ، 9 واقعیت در مورد ضد آفتاب ذکر شده در زیر را مرور کنید.

 

واقعیت شماره 1: ضدآفتاب های با طیف وسیع بهترین هستند

اشعه ماورا بنفش از خورشید شامل دو نوع اشعه مضر است :

اشعه ماورای بنفش A (UVA) : شایع ترین باعث پیری زودرس پوست (به عنوان مثال ، چین و چروک)

اشعه ماورای بنفش B (UVB) : خطرناک ترین باعث آفتاب سوختگی می شود

قرار گرفتن بیش از حد در معرض هر دو نوع اشعه می تواند باعث سرطان پوست شود. کرم های ضد آفتاب با عنوان "طیف گسترده" به محافظت در برابر اثرات اشعه UVA و UVB کمک می کنند.

 

واقعیت شماره 2: کرم ضد آفتاب با حداقل 30 SPF را دنبال کنید

 ضریب محافظت در برابر آفتاب ضد آفتاب (SPF) نشان می دهد که این محصول در برابر اشعه ماورا بنفش چه میزان محافظت می کند. ضد آفتاب ها با SPF حداقل 30 ، 97 درصد از اشعه خورشید را مسدود می کنند .

 

واقعیت شماره 3: هیچ ضد آفتابی ضد آب و ضد عرق نیست

 تولیدکنندگان دیگر نمی توانند ضد آفتاب ها را ضدآب و ضد عرق تبلیغ کنند . در عوض ، محصولات اکنون با برچسب:

ضد آب: تا 40 دقیقه در آب موثر است

بسیار مقاوم در برابر آب: تا 80 دقیقه در آب موثر است

AAD توصیه می کند هر دو ساعت یکبار ، بعد از خارج شدن از آب یا تعریق ، ضد آفتاب بزنید.

 

واقعیت شماره 4: کودکان زیر شش ماه (6 ماه) به طور معمول نباید از ضد آفتاب استفاده کنند

پوست نوزاد حساس تر از پوست بزرگسال است. برای محافظت از نوزادان کمتر از شش ماه ، AAD توصیه می کند تا آنجا که ممکن است آنها را در سایه نگه دارید. آنها را با لباس های محافظ مانند پیراهن های آستین بلند ، شلوار و کلاه لبه باز بپوشانید. و اطمینان حاصل کنید که آنها هیدراته می مانند. اگر هنوز نگران قرار گرفتن در معرض آفتاب نیستید ، از متخصص اطفال بپرسید آیا کرم ضد آفتاب را توصیه می کند یا خیر.

 

واقعیت شماره 5: ضد آفتاب تنها یک ابزار در جعبه ابزار ایمنی UV شماست

 روش های زیادی برای کاهش قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش وجود دارد. متخصصان توصیه می کنند استفاده از ضد آفتاب را با پوشیدن لباس محافظ ، ماندن در سایه در صورت امکان و جلوگیری از فعالیت در فضای باز هنگام شدیدترین تابش خورشید ، توصیه کنید.

 

واقعیت شماره 6: برای تعیین میزان استفاده از ضد آفتاب از "قاشق چای خوری و قانون شیشه شات" استفاده کنید

 بسیاری از افراد از صفحه نمایش کافی استفاده نمی کنند. "قاشق چای خوری و شات های شیشه ای قانون " توصیه با استفاده از یک قاشق چای خوری کرم های ضد آفتاب برای پوشش صورت و گردن، و کرم های ضد آفتاب به اندازه کافی برای پر کردن یک لیوان شات - حدود یک اونس - برای پوشش دادن منطقه در معرض دیگر در بدن است.

 

 واقعیت شماره 7: ضد آفتاب منقضی می شود

 طبق AAD ، FDA به تمام ضد آفتاب ها نیاز دارد تا حداقل به مدت سه سال قدرت اولیه خود را حفظ کنند. بسیاری از ضد آفتاب ها دارای تاریخ انقضا است که روی برچسب چاپ شده است. تغییرات قابل مشاهده در رنگ یا قوام نیز می تواند زمان از بین بردن محصول را نشان دهد.

 

واقعیت شماره 8: ضد آفتاب های اسپری کننده مناسب هستند ، اما همیشه موثر نیستند

 AAD توضیح می دهد که مقررات FDA در حال حاضر در تست و استاندارد صدق نمی کند به اسپری در کرمهای ضد آفتاب. افرادی که می خواهند از کرم ضد آفتاب با اسپری استفاده کنند باید اطمینان حاصل کنند که مقدار کافی را استفاده کرده و آن را مالش دهند تا تمام مناطق پوست در معرض دید کامل قرار گیرد.

 

واقعیت شماره 9: استفاده از ضد آفتاب بی خطر است

 برخی از اخبار اخیر ایمنی مواد مورد استفاده در ضد آفتاب ها را زیر سوال برده اند ، اما استفاده از ضد آفتاب ها کاملاً بی خطر است و توسط همه متخصصان مراقبت های بهداشتی توصیه می شود. اطلاعات بیشتر در مورد این را در پست وبلاگ ما با عنوان "آیا ضد آفتاب بی خطر است؟"

تحقیقاتی که توسط دانشمندان بنیاد ملی تحقیقات سرطان (NFCR) انجام شد ، دانی آر. ولچ ، دکتر پل فیشر ، MPh ، دکترا وب Cavenee ، دکترا و Helmut Sies ، MD ، همچنان نقش مهمی در درک ما از این بیماری پیچیده دارد ، از جمله پیشرفت بالقوه در درمان ملانوم - خطرناک ترین نوع سرطان پوست.

برای کس اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات مربوط به سرطان پوست که توسط NFCR پشتیبانی می شود ، لطفا از صفحه وب سرطان پوست دیدن کنید .

خواندن های اضافی که می توانید لذت ببرید:nfcr