سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش صحیح استفاده از کانسیلر و کرم پودر

 

نمی دانید چگونه کانسیلر را به درستی بزنید؟ نحوه قرار دادن کانسیلر به همان اندازه خود کانسیلر مهم است. شما می توانید بهترین کانسیلر و زیرسازی را در دنیا داشته باشید ، اما اگر آن را اشتباه استفاده کنید ، بیشتر از فواید آن آسیب می رساند. فکر کنید: وصله های پوسته پوسته ، خطوط ظریف اغراق آمیز و جوش های بزرگ قرمز که یک ساعت پس از صرف همان زمان تلاش برای پنهان کردن ، ظاهر می شوند. به ما اعتماد کنید ، ما آنجا بوده ایم و این دایره سوم جهنم است (درست در پشت خرد کردن لاک خود درست بعد از مانی و کوتاهی مو). در اینجا ما تمام نکات مربوط به پنهانکاری را که طی سالهای گذشته انتخاب کرده ایم ، تجزیه می کنیم. توجه داشته باشید و دیگر هرگز دچار فروپاشی کانسیلر نشوید.

 

نحوه اعمال کانسیلر به روش صحیح : 4 نکته مفید

این که آیا شما یک جبران خفیف را می پوشانید یا اینکه می خواهید حلقه های تیره را از بین ببرید ، یک روش خاص برای انجام حداکثر موفقیت وجود دارد. ما به متخصصان ضربه زدیم تا برخی از ترفندهای تجارت برای به کمال رساندن بازی مخفی کاری شما را فاش کنند. در اینجا نحوه استفاده صحیح از کانسیلر در مواردی که می خواهید استفاده کنید ...

 

1. محافل زیر چشم را بپوشانید

بعد از ما تکرار کنید: نظم همه چیز است. لورا گلر ، آرایشگر مشهور می گوید: "یکی از نکات مورد علاقه من برای پنهان کردن محافل ناخوشایند زیر تیرگی ، استفاده از مایع پایه قبل از استفاده از کانسیلر زیر چشم است." "این یک پایه را برای مخلوط کردن با کانسیلر برای میزان مناسب پوشش فراهم می کند." بعد از آن شما می خواهید به درخواست خود را ساتر در یک حرکت نوازش، سپس آن را فشار دهید در با یک قلم مو ساتر یا Beautyblender  . اما آن را لکه دار یا کشیده نکنید! این باعث می شود کانسیلر شما از ایجاد لک و چروک جلوگیری کند. پایه خوب در مورد نحوه استفاده از کانسیلر زیر چشم مهم است.

همچنین به گلر توصیه می کند: "اطمینان حاصل کنید که آن را روی گوشه های داخلی چشم خود نیز بمالید ، نه فقط در قسمت زیرین. و از استفاده از کانسیلر کنار خط لبخند خودداری کنید ، زیرا این باعث افزایش خطوط ظریف شما می شود." مرحله آخر: روی یک پودر تنظیم کننده سبک و جاذب روغن جارو بزنید تا کانسیلر شما در جای خود قرار بگیرد تا تمام روز دوام داشته باشد.

 

2. قرمزی اطراف بینی خود را پنهان کنید

مهم نیست که چند بار در اینجا کانسیلر بزنیم ، به نظر نمی رسد که هرگز چسبیده باشد - و ما اطمینان داریم که شرکت خوبی داریم. همان جایی است که پودر پودر وارد می شود. گلر می گوید: "بازهم ، ترفند من این است که همیشه پس از استفاده از کانسیلر خود ، همیشه از یک پودر تنظیم کننده جذب روغن استفاده کنید." "آرایش تمایل دارد که با سرعت بیشتری از ناحیه بینی خارج شود ، به خصوص در فصل آلرژی برای من. بنابراین می خواهید مطمئن شوید که کانسیلر به درستی در محل قرار گرفته است تا قرمزی در طول روز مخفی بماند."

در زمستان نیز اطمینان حاصل کنید که این ناحیه را از قبل مرطوب کنید تا لکه های خشک و پوسته پوسته شدن در آن کنترل نشود. ( برای جزئیات بیشتر به بهترین مشاوره رفع پوست و زمستان و لیست مرطوب کننده های مورد علاقه ما مراجعه کنید.)

 

3. پنهان کردن برک آوت ها

این مسئله احتمالاً شایع ترین نگرانی در مورد پوشش و اغلب سخت ترین مسئله است. خبر خوب: وند زومنیر ، بنیانگذار Urban Decay ، یک ترفند لایه لایه کاری خوب برای پوشش دهی صاف در مورد شکستگی ها دارد ، و بله ، واقعاً جواب می دهد . وی می گوید: "من Urban Decay Eyeshadow Primer Potion را قبل از استفاده از کانسیلر روی لکه ها قرار دادم ." "آغازگر بافت مخملی را به پوست لکه دار باز می گرداند ، بنابراین کانسیلر می تواند به آن بچسبد."

چگونگی کامل ؟ دنیل مارتین ، آرایشگر را توصیه می کند که با استفاده از یک دستگاه نور آبی یا (در صورت نداشتن آن) ضد عفونی کننده zit ، ضدعفونی کنید . این کار را با استفاده از آغازگر ، سپس کانسیلر و سپس زیرسازی انجام دهید. بله ، این مراحل اضافی زیادی است ، اما اگر این بدان معناست که جوش شما در طی یک روز ظهور آرایش ظهر ظاهر نمی شود ، ما می گوییم ارزش آن را دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین کرم پودرهای 2021

4- جای زخم ها را بپوشانید

اولین نکته اول: "گللر می گوید:" ارزیابی کنید که این نوع اسکار - برجسته یا صاف است. این تعیین می کند که از چه نوع فرمولی استفاده کنید. او می گوید: "اگر جای زخم شما بالا رفته است ، من همیشه توصیه می کنم از کانسیلر خامه ای و سبک استفاده کنید." نرم افزار محبوب و محبوب Nars Creamy Concealer یا Glossier Stretch Concealer را امتحان کنید . "برای زخم های تخت ، می خواهید از فرمول ضخیم تر و مات تر استفاده کنید." موردی که ما دوست داریم: Becca Ultimate Coverage Concealing Crmeme ، که پوشش ضخیم تر و کامل تری را به شما ارائه می دهد. و به یاد داشته باشید ، برای هر دو ، همیشه از یک پودر تنظیم کننده برای نگه داشتن آن استفاده کنید.

 

6 اشتباه در پنهان کردن

حتی با بهترین تلاش و بهترین محصولات ، گاهی اوقات کاربرد کانسیلر درست به نظر نمی رسد. بنابراین ممکن است شما طعمه یکی از این اشتباهات رایج پوشاننده شده باشید. در اینجا شش موردی وجود دارد که افراد حرفه ای آرایش می گویند ما تاکنون مرتباً با کانسیلر اشتباه کرده ایم و اینکه چگونه یک بار و برای همیشه چیزها را درست کنیم.

 

1. استفاده از همان کانسیلر برای تیرگی ها و جوش ها

متأسفانه ، این یک کانسیلر نادر است که برای انواع نگرانی ها عملکرد یکسانی دارد. نحوه استفاده از کانسیلر و زیرسازی برای پنهان کردن یک جوش با روش استفاده از کانسیلر برای سیاهی دور متفاوت است ، به عنوان مثال. همه انواع کانسیلرها به یک اندازه ایجاد نمی شوند.

 

برای بهترین پوشش ، احتمالاً باید یک کانسیلر برای لکه ها و لکه های تیره و دیگری برای محافل زیر سایه انتخاب کنید. "Undereye ساتر باید خشک و ضخیم در بافت و قوام در مقایسه با ساتر جوش کمتر باشد،" توضیح می دهد مشهور هنرمند آرایش مای کوین . "شما می خواهید مطمئن شوید که کانسیلر جای جوش شما جا مانده است ، در حالی که پوست زیر چشم شما ظریف و نازک است ، و یک کانسیلر می خواهید که به خطوط ریز تبدیل نشود." بنابراین برای کانسیلر لکه دار (مورد علاقه آرایشگران : Cle de Peau Concealer ) و چیزی سبک ، روان و قابل ساخت برای محافل (مانند Nars Radiant Creamy Concealer ) غنی و تقریبا خمیری فکر کنید .

 

2. استفاده از کانسیلر در زمان اشتباه

بعضی از صبح ها به معنای واقعی کلمه نمی توانیم عمل کنیم تا زمانی که علائم جوش های دیررس پوشانده شوند (# اولین). اما در بیشتر موارد ، در واقع بهتر است ابتدا فونداسیون بزنید - حتی اگر فقط یک لایه سبک در مناطقی باشد که بیشتر به آن احتیاج دارند. با به حداقل رساندن نقاط (و به طرز شگفت انگیزی پنهان کردن کامل برخی از آنها) ، این میزان کانسیلر مورد نیاز برای استفاده را کاهش می دهد. این به معنای پایان طبیعی تر در پایان است - به علاوه آرایش کلی کمتر در روزهایی که می خواهید احساس سر و صورت داشته باشید. کوین به ما می گوید: "من فقط توصیه می کنم قبل از ایجاد پایه از کانسیلر استفاده کنید ، زیرا لکه های زیادی برای پوشاندن دارید و باید از مقدار زیادی کانسیلر اصلاح کننده و ضخیم برای پوشاندن استفاده کنید." "سپس می توانید پایه را روی قسمت کانسیلر کمی آغشته کرده و یا برای پوشش بیشتر و مخلوط کردن آن را آغشته کنید."

 

3. استفاده نکردن از رنگ مناسب برای مبارزه با حلقه های تیره

اگر تیرگی اصلی ترین نگرانی شماست ، با یک کانسیلر رنگ هلو با آنها مبارزه کنید . کتی جین هیوز ، آرایشگر ، پیشنهاد داد که اگر می خواهید تیرگی های خود را پنهان کنید ، ابتدا با پایه یا کانسیلر شروع نکنید. در عوض ، یک کانسیلر با رنگ هلو ، مانند Becca Cosmetics Backlight Targeted Color Correctionor ، انتخاب کنید تا به تعادل رنگ آبی کمک کند. سپس ، هنگامی که هلو خوب مخلوط شد ، با کانسیلری که در بقیه صورت خود استفاده می کنید ، آن را بروید. این اطمینان می دهد که مناطق تاریک به خوبی پنهان شده اند.

 

4. تنها به انگشتان خود اعتماد کنید

انگشتان: آنها بسیار مفید هستند و هرگز به پاک کننده برس احتیاج ندارند . کاملا آن را دریافت کنید. و استفاده از آنها برای استفاده از کانسیلر بسیار خوب کار می کند. در حقیقت ، وقتی صحبت از پوست ظریف زیر چشم شما می شود ، گرمای انگشت شما می تواند به آرایش گرم کمک کند بنابراین با سهولت و یکپارچه ای ترکیب می شود. اما همه ما می دانیم که ترکیب تخصصی جایی است که جادوی آرایش واقعاً اتفاق می افتد.

گلامور