سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین شامپوهای 2021

وقتی با رشته های روغنی روبرو هستید ، شستن مو یک فعالیت روزانه است. ممکن است ، اگر شما خیلی خوش شانس هستید و مقدار زیادی شامپوی خشک (و منظور ما از این تعداد تن است) زیاد هستید ، می توانید با کنار گذاشتن روزانه کنار بیایید. شاید. در حالی که بحث در مورد اینکه آیا لزج روزانه حرکت خوبی است یا نه ، یا اگر برای "آموزش مجدد" پوست سر خود باید سعی در شستشوی شستشو کنید ، یک چیز مسلم است: هر زمان که بشویید ، به نفع شما است برای استفاده از شامپو مخصوص موهای چرب استفاده کنید.

به طور معمول سبک تر و حاوی غلظت کمتری از مواد غنی و مرطوب کننده ، این مواد در عوض بر روی از بین بردن چربی اضافی - و باقی مانده محصول ، از تمام آن شامپوی خشک تمرکز می کنند تا یال شما ظاهر و تمیز و تمیز باشد. به همین ترتیب ، آنها معمولاً حاوی شوینده های بیشتر یا قوی تر (بله ، مانند سولفات ها) و / یا مواد لایه بردار هستند تا پوست شما را از چربی اضافی خلاص کند ، بهتر یادداشت می کند.

 

به خواندن ادامه دهید تا بهترین شامپوها را برای موهای چرب مشاهده کنید.

بهترین انتخاب: شامپو روزانه اکوفن بایورگا

شما احتمالاً خاک ماسک های صورت را مشاهده کرده اید که به سمت پوست چرب هدایت می شوند ، اما این ماده می تواند مزایای مشابهی در مراقبت از موها داشته باشد. به طور خاص ، این شامپو برای جذب روغن و تصفیه ریشه به سه نوع مختلف خاک رس متکی است. ما می دانیم که به نظر می رسد این نوع دستورالعمل ها برای پایان دادن به رشته های خشک و کشیده است ، اما شامپو روزانه اکوفن روزانه به طور خاص ساخته شده است تا طول موهای شما را زیبا و مرطوب نگه دارد. می توانید شامپو اکوفن را از فروشگاه اینترنتی شمال مال خرید کنید.

 

بهترین بودجه: شامپو ضد باقیمانده Neutrogena

شامپو شفاف کننده ضد باقیمانده Neutrogena

این تازه وارد فرمول شفاف سازی دارد و برای یک عمل لایه برداری بسیار ملایم به عصاره گریپ فروت اعتماد می کند (اگر پوست سرتان چرب است همیشه چیز خوبی است). اما نگران نباشید ، هنوز هم خوب و ملایم است ، فاقد پارابن و دو مورد از سولفات های رایج موجود در شامپوها است. خوشحال می شویم از ذکر رایحه مرکبات و گریپ فروت که یک انتخاب جالب و شاداب در صبح های خواب آلود است ، یاد کنیم. این شامپو را از آمازون خرید کنید.

FYI  ، نحوه استفاده از این شامپوها نیز مهم است. سوزان فورد ، استاد سبک و مدیر خلاق در Asha Salon Spa در شیکاگو توضیح می دهد: "واقعاً روی کار شامپو در پوست سر و ریشه ها تمرکز کنید ، زیرا طول و انتهای آن به پاکسازی کمتری نیاز دارد." علاوه بر این ، کمی بیشتر وقت خود را زیر آب صرف کنید تا اطمینان حاصل شود که شامپوی خود را کاملا شستشو می دهید.

 

بهترین شفاف سازی: WOW شامپو سرکه سیب سیب

آیا سرکه سیب (ACV) نمی تواند کاری انجام دهد؟ وقتی نوبت به پوست سر و رشته های شما می رسد ، انتخاب سم زدایی عمیق و متعادل سازی سطح pH برای کمک به سلامت هر دو است. همچنین یک قابض عالی است که به حداقل رساندن روغن اضافی کمک می کند. این فرمول از سرکه سیب خام و طبیعی برای انجام همه موارد بالا استفاده می کند و همچنین فاقد پارابن و سولفات است. می توانید این شامپو بدون سولفات را از شمال مال خرید کنید.

 

نایب قهرمان ، بهترین شفاف سازی: شامپوی Davines SOLU

این مورد مورد علاقه Karli Bendlin ، ویرایشگر ایمیل Byrdie است. کف اضافی ، کسانی که کف را دوست دارند احساس هوا را درک خواهند کرد ، و آن عمل کف کننده است که همچنین به طور موثری پوست سر و موهای شما را شفاف می کند و آخرین ذرات روغن و باقی مانده محصول را از بین می برد. به حدی که حتی توصیه می شود برای آماده سازی مو قبل از پرم استفاده شود.

 

 

بهترین پیشگیری: Paul Mitchell Shampoo Two

این انتخاب رای ما را برای کار به دو روش مختلف به دست می آورد. نه تنها بلافاصله روغن ناخواسته را از بین می برد (عصاره برگ جوجوبا اعتباری و زنجبیل سفید) ، بلکه به کاهش تولید روغن در آینده برای کاهش چربی با گذشت زمان کمک می کند. همچنین بدون رنگ است و موها را بسیار براق و حجیم می کند. می توانید این شامپو را از والمارت بخرید.

 

بهترین سولفات بدون: شامپو براق کننده فیل مایع Cocomino

فیل مست کوکومینو & تجارت؛ شامپو براق کننده

حقیقت این است که بسیاری از شامپوهای شفاف کننده موهای چرب به مقدار زیادی سولفات اعتماد می کنند. آنها صابونهایی با مواد شوینده هستند که برای چربی زدایی مثر کار می کنند. همانطور که گفته شد ، آنها می توانند بسیار خشن و سلب کننده باشند (لازم به ذکر نیست که برای کسانی که موهای رنگ شده دارند به هیچ عنوان منفی است).

اگر به دنبال گزینه ای بدون سولفات هستید ، این شخص را امتحان کنید ، مدیر تحریریه Byrdie ، Faith Xue. این ماده به جای استفاده از سولفاتها ، به سورفاکتانتهای پایه نارگیل برای تمیز کردن سخت ، از بین بردن آلودگی ها ، محصولات و روغن متکی است ، در حالی که لطافت و درخشش زیادی به شما می دهد. به علاوه ، برخلاف بسیاری از شامپوهای فاقد سولفات ، این هنوز هم به زیبایی کف می کند.

 

 

بهترین طبیعی: شامپو ریوری

Xue می گوید این sudser انتخاب خوبی برای کسانی است که موهای چربی دارند ، نیازی به گفتن نیست که همچنین دارای یک لیست مواد تشکیل دهنده تمیز و جیرجیر است. حتی این عطر کاملاً طبیعی است و از روغنهای اساسی گرفته شده است. این پاک کننده در عین حال مرطوب ، به اندازه کافی ملایم برای استفاده روزانه است و به خوبی روی تمام بافت های مو کار می کند. به طور خلاصه ، این یک انتخاب جهانی و بی عیب است

 Lather Up: بهترین شامپوها و نرم کننده های داروخانه برای نوع موی شما

 

بهترین داروخانه: شامپوی آب نارگیل هیدراتاسیون بدون وزن OGX

شامپو آب نارگیل OGX Hydrationless Hydration

کاترین واندروالک ، مدیر تحریریه و استراتژی Byrdie’s ، ستایش این فرمول سبک تر از هوا را می خواند. به جای تکیه بر سیلیکون های سنگین و یا کره ها ، دارای آب نارگیل سبک است که مقدار کافی رطوبت را به شما می دهد (زیرا حتی اگر ریشه های شما چرب شود ، باز هم انتهای بدن شما به آبرسانی نیاز دارد). این را با یک فرمول فاقد بقایا جفت کنید و برای هر کسی با موهای چرب یک انتخاب داروخانه ای است. این شامپو را از والگرین تهیه کنید.

 

بهترین روغن پاک کننده: شامپو روغن پاک کننده مو شو Uemura Art of Hair

شامپو روغن پاک کننده شو Uemura

با کلمه "روغن" در نام این شامپو قرار نگیرید. با توجه به ویراستار ارشد Byrdie ، هالی گولد ، در واقع یک انتخاب برتر برای کسانی است که با موهای چرب کار می کنند. فرمول وزن پر دارای ترکیبات مشتق شده از آتشفشان است که به دلیل خاصیت تصفیه کننده معروف است. علی رغم این واقعیت که به عنوان روغن شروع می شود ، به سرعت به یک کف خوش طعم تبدیل می شود که برای هر نوع بافت مو ، از چسب مستقیم به موج دار مجنون عالی است.

 

 بهترین حالت برای موهای زیبا: شامپوی میسلار Pantene Pro-V Blends

شامپو میسلار Pantene Pro-V Blends

موهای ظریف و موهای چرب دست به دست هم می دهند: فورد می گوید: "موهای نرم و مویی که بافت کمتری دارند ، اثرات روغن را بیشتر نشان می دهد." علاوه بر توهین به آسیب ، موهای ریز نیز به احتمال زیاد توسط مواد مرطوب کننده سنگین موجود در بسیاری از شامپوها وزن می شوند. اگر با قفل های چرب و لنگ روبرو هستید ، جستجوی فرمول های سبک و شفاف (در مقابل ضخیم تر و شیری تر) حرکت خوبی است.

  

بهترین حالت برای شوره سر: شامپو ضد شوره کنترل سریع روغن و سر شانه Paraben Free

سر & amp؛ شامپو ضد شوره کنترل سریع روغن شولدرز

شوره سر یک بیماری پیچیده است و عوامل مختلفی در آن نقش دارد. به بیان ساده ، روغن یکی از عوامل اصلی است و افرادی که با شوره سر سر و کار دارند اغلب تمایل به داشتن پوست سر و موی چربی نیز دارند. وارد این شامپو شوید ، که از پیریتون روی (یکی از بهترین مواد ضد پوسته موجود) استفاده می کند و مخصوصاً فرموله شده است تا روغن اضافی را نیز به حداقل برساند. بعلاوه ، بوی میوه ای و مرکباتی دارد ، بجای دارویی مانند بسیاری دیگر از شامپوهای شوره سر.  پوسته پوسته ها ناامید کننده هستند: این شامپوهای شوره ای که توسط پوست تایید شده اند ، کمک خواهند کرد. می توانید بهترین شامپوهای ضد شوره را از فروشگاه اینترنتی شمال مال تهیه کنید.

 

بهترین حالت برای پوست سر ترکیبی: شامپو تمیز کننده عمیق ذغال بامبو صابون سیاه SheaMoisture

شامپو تمیز کننده عمیق ذغال بامبو صابون سیاه SheaMoisture

همانطور که می توانید پوستی ترکیبی داشته باشید ، می توانید پوست سر مختلط نیز داشته باشید. (علائم گویایی شامل وصله های روغنی و خشکی یا داشتن یکی در زمان های مختلف سال است.) در این صورت ، شما می خواهید یک شامپو بخورید که روغن اضافی را به طور موثر از بین ببرد ، اما هیچ خشکی را بدتر نکند - این یکی باعث می شود دقیقا همون. این ماده به همراه زغال سم زدایی حاوی عصاره پوست درخت بید ، یک ماده طبیعی طبیعی برای اسید سالیسیلیک محلول در روغن است. و برای قسمتهای خشک ، روغن درخت چای متعادل کننده و تسکین دهنده پوست وجود دارد.

 

بهترین گزینه جایگزین شامپو: دختر + شستشوی سرکه سیب سیب برای موها

شستشوی سرکه سیب دخترانه + مو شفاف کننده

اگر می خواهید زمان بین شامپوها را بیشتر کنید ، اما شامپوی خشک آن را برش نمی دهد ، در عوض این آبکشی را امتحان کنید. شما مانند شامپو از آن استفاده می کنید ، گرچه به جای اینکه شوینده باشد ، در عوض به تصفیه ACV برای از بین بردن تجمع روغن و محصول متکی است. این باعث تعادل PH مو و پوست سر شما می شود ، حاوی آب برنج با پروتئین های تقویت کننده است و همچنین به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده موثر عمل می کند.

 

حکم نهایی

برای هر کس و هر کسی که موهای چرب داشته باشد ، شامپوی L"Oréal Paris Elvive Extraalous Clay شامپو یک انتخاب مطمئن است و دارای سه نوع مختلف خاک رس است که از همان ابتدا نوشیدن روغن اضافی را شگفت زده می کند. این فقط یکی از بسیاری از گزینه های مقرون به صرفه است که وقتی صحبت از پاکسازی عمیق موهای چرب می شود ، معجزه می کند. ما همچنین طرفداران بزرگ شامپو Neutrogena Healthy Scalp Clarify & Shine با گریپ فروت صورتی ، شامپو آب نارگیل Hydrationless Hydration و شامپوی Micellar Pantene Pro-V Blends هستیم. (مورد آخر برای کسانی که رشته های ریز دارند نیز عالی است.)

منبع: byrdie