سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور چربی موهایمان را کمتر کنیم؟

 

 1- از شامپوی خشک بین شستشوها استفاده کنید

شامپوی خشک بزرگ

اگر کسی هستید که نمی توانید یک روز بدون شستن موهایتان فکر کنید زیرا رشته های شما بیش از حد چربی جمع می شود ، با هجوم مبارزه کنید و از شستشوی روزانه موهای خود صرف نظر کنید. به نظر می رسد ضداسلامی باشد اما هرچه موهایتان را کمتر بشویید وضعیت بهتری خواهد داشت. اگر می خواهید شستشوی خود را کشیده کنید ، مقداری شامپو باتیست خشک را روی ریشه خود بمالید تا مو تمیز به نظر برسد (حتی اگر اینگونه نباشد). اگر روش معمول شما شامل یک اسپری بدون هدف از شامپوی خشک است ، به جای آن این روش را امتحان کنید: موهای خود را در گوش های کوچک از گوش تا گوش جدا کرده و محصول را از ریشه اسپری کنید تا اطمینان حاصل شود که کل سر شما پوشیده شده است.

اگر ریشه های شما چرب شود ، با این حال ، آلیسون فریدمن ، آرایشگر ارشد در سالن Warren-Tricomi ، می گوید ترفند استفاده از شامپوی خشک بلافاصله پس از شستن موهای شما است: "من مقداری شامپوی خشک را بعد از یک بارگیری مستقیم مستقیم به ریشه هایم می زنم تا با گذشت ساعتها و شروع پوست شما برای تولید روغن ، شامپوی خشک بلافاصله برای مقابله با آن روغن کار کند و شما می توانید به همان اندازه که لازم دارید دوباره درخواست دهید. در طول روزهای بعدی روغن را تا حد ممکن تازه نگه دارید و تخلیه کنید. "

اما اگر تمرین کنید چه می کنید؟ مطمئناً داشتن عرق عرق در سالن ورزشی به این معنی است که موهای شما سریعتر چرب می شوند (و به نوعی طراوت نیاز دارند). در این حالت ، لورن تامپسون ، یک سبک در Nunzio Saviano Salon در NYC ، پیشنهاد می کند از یک عرق برای جذب عرق در خط مو استفاده کنید. سپس ، شب ، موها را با شامپوی خشک اسپری کنید تا در طول شب به جذب هر روغن کمک کند و موهای خود را به صورت یک نان در بالای سر ببندید. تامپسون می گوید ، "من اخیراً این کار را شروع کردم و قطعاً به افزایش عمر یک فوران کمک می کند!" اگر موهای شما به شدت به آبکشی احتیاج دارد ، آن را زیر دوش فقط با آب خیس کنید و بعد از خشک شدن از شامپوی خشک استفاده کنید.

مطالب مرتبط: آشنایی با انواع شامپو

 

2- اسپری بافت را امتحان کنید

خرید از شمال مال

شامپوی خشک هر چقدر عالی باشد ، می تواند برای انواع خاصی از موها بیشتر ضرر داشته باشد. پولکو می گوید: "اگر موهای شما به طور مداوم چرب است ، از شامپوی بیش از حد خشک خودداری کنید." در عوض ، او توصیه می کند که یک مه بافت مانند NatureLab.Tokyo Perfect Volume Texture Mist (12 دلار) استفاده کنید. پولکو می گوید: "آنها در احیای موهای روز 2 یا 3 عالی هستند بدون اینکه روغن زیادی اضافه کنند."

 

3- موهای خود را بپوشید

بسته به نوع موهای شما ، ریشه های شما ممکن است از روز سه شروع به کمی کثیف شدن کنند ، اما اشکالی ندارد. زیبایی این است که شما واقعاً می توانید از چربی استفاده کنید و از این طریق برای مراقبت های بی توجه استفاده کنید . این سبک ها شیک هستند اما به طور هدفمند کثیف هستند ، به این معنی که شامپو مخصوص موهای چرب باعث بهتر شدن آن می شود. ما یک شینیون کم و شل را دوست داریم که می توانید آن را با بند مو ببندید یا با یک کلیپ پنجه کوچک Riviera   (8 دلار) آن را ببندید . یا ، به جای اینکه با گریس کار کنید ، با آن کار کنید و یک نگاه خیس و براق را امتحان کنیددر آخرین روز قبل از شستشو برای انجام این کار ، قسمتهای مساوی ژل و کرم را با هم ترکیب کنید و یک مومیایی برای ایجاد حالت ایجاد کنید که امکان لمس نرم و نرم را داشته باشد و با استفاده از انگشتان خود محصول را از طول موهای خود بپوشانید. هیچ کس نمی داند که از ابتدا تمیز نبود.

تماس انگشت به مو باعث به وجود آمدن روغن می شود بنابراین کشیدن مو به عقب از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا احتمال اینکه انگشتان خود را از طریق آن عبور دهید لغو می کند.

 

4- با سرکه سیب بشویید

سرکه سیب خام ارگانیک Bragg

خرید کنید

در روز چهار یا حدود ، ما به شما اجازه می دهیم کمی تقلب کنید و یک سرکه سیب (ACV) را در آب گرم (نه گرم) بشویید - آب گرم ممکن است خیلی خشک شود. بسیاری از مردم بر این باورند که سرکه سیب خام و ارگانیک مانند سرکه سیب براگ به اندازه کافی اسیدی است که می تواند تعادل pH موهای شما را بازگرداند و پوست بدن را از تجمع پوست پاک کند ، در عین حال به اندازه کافی ملایم است و باعث می شود رشته های شما از مواد مغذی ضروری خلاص نشود. به گفته تامپسون ، استفاده از آن در موهای رنگ شده نیز به اندازه کافی ملایم است. هنگام دوش گرفتن ، کمی مخلوط سرکه سیب در موهای خود بریزید، آن را از طریق ریشه های خود کار کنید و آن را بشویید. نه تنها تجمع روغنی را برطرف می کند ، بلکه موهای شما را به طرز باورنکردنی نرم و براق می کند. برد - برد. برای مخلوط ACV ، می خواهید حدود 2-3 قاشق غذاخوری سرکه سیب را در یک بطری آب مخلوط کنید تا به تعادل اسیدیته کمک کند.

برگرفته از byrdie