سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کرم پودرهای 2021

چرا پوست شما اینقدر خوب است؟  یک روال اختصاصی برای مراقبت از پوست مطمئناً کمک می کند ، اما گاهی اوقات یک پایه و اساس خوب ، قهرمان ناشناخته پشت آن درخشش بکر است. پایه ها از روزی که می توان همه آنها را مانند شیرینی ("کیکی" ، "پوسته پوسته" ، "پودری") توصیف کرد، فاصله زیادی داشته اند. فرمول های امروز باعث شده اند که پوست شما بهتر است اما پوست شما بهتر است و 15 فرم زیر بهترین کرم پودر ها هستند. خواه به دنبال پوشش کامل یا فیلتر بدون آرایش بدون آرایش باشید، این پایه ها باعث می شوند تا اعتماد به نفس داشته باشید - و در عین حال مانند خودتان به نظر برسید.

 

بهترین کرم پودر داروخانه ای

Maybelline Fit Me Matte + Poreless Liquid Foundation

این کرم پودر بسیار جذاب و محبوب داروخانه در اینترنت است. بررسی ها گسترده است (بیش از 3000 در Ulta و بیش از 11،000 در Amazon ) ، و همه آنها پر از تعارف هستند. مردم دامنه متنوع سایه آن را (40 گزینه دارد ، دقیقاً مانند Fenty) و توانایی های ماندگار و صاف کننده آن را ستایش می کنند. حتی اگر مات باشد و لکه ها را به سرعت پنهان کند ، چهره شما را مانند گچ به نظر نمی رساند. به علاوه ، بسیار مقرون به صرفه است.

 

51 دلار در شمال مال

از 60 دلار در والمارت

بهترین کرم پودر لوکس

کرم پودر ابریشم درخشان جورجیو آرمانی

اگر پول هیچ شیئی نیست ، این بهترین کرم پودری است که می توانید خریداری کنید . این نرم نرم و نرم است ، به طور یکپارچه با چسبندگی صفر به پوست می آمیزد و باعث می شود صورت شما به نوعی طبیعی ، مرطوب و دارای رطوبت مناسب ، دارای درآمدی یکبار مصرف برای محصولات مراقبت از پوست گران باشد. گرچه به طور منظم توسط آرایشگران برای حضور در فرش قرمز استفاده می شود ، اما کاربرد آن برای بقیه ما نیز بسیار شگفت آور است.

 

64 دلار در NORDSTROM

از 64 دلار در SEPHORA

بهترین کرم پودر با دوام

کرم پودر لباس بلند مات Fenty Beauty توسط Rihanna Pro Filt"r Soft

اگر به هر دلیلی دیدید که "به نظر می رسد" (گفته های ریحانا ، نه حرف ما) ، کرم پودری با پوشش کامل را که یک میلیون سایه ایجاد کرده است ، امتحان کنید . این فرمول بر روی پوست احساس سبکی می کند اما به کار می رود و تمام صورت شما را با روشی نرم ، مات و مایل به اب رو به رو می کند در تمام طول روز ، مانند اینکه در زندگی خود هیچ گونه منفذی نداشته است. و اگر تطبیق سایه یک مبارزه طولانی مدت بوده است ، Rih شما را مجذوب خود کرده است: Pro Filt"r در 50 سایه مختلف ارائه می شود ، بنابراین شما مجبور نیستید "به اندازه کافی نزدیک" راضی شوید.

 

34 دلار در SEPHORA

30 دلار در shomalmall

بهترین کرم پودر سبک وزن

Shiseido Synchro Skin Self-Refreshing Foundation SPF 30

اگر تجربیات گذشته شما در زمینه کرم پودر را می توان به طور کلی "cakey" خلاصه کرد ، این فرمول به شما کمک می کند تا جبران کنید. راحت ، انعطاف پذیر است و روی پوست ذوب می شود ، مانند آن شلوار استرچ های براق و مایع که بسیار راحت و خنک کننده هستند و شما خود را متقاعد می کنید که در واقع شلوار هستند بنابراین می توانید آنها را تمام روز بپوشید. به راحتی می توانید این پایه را در تمام روز بدون منطقی سازی بپوشید. دارای SPF برای زمانی که خورشید هنوز طلوع می کند و درخششی با ظاهری تازه که با گذشت مدت زمان طولانی خورشید همچنان در آن وجود خواهد داشت.

 

47 دلار در آمازون

47 دلار در NORDSTROM

بهترین کرم پودر برای افرادی که از احساس کرم پودر متنفرند

کرم پودر لرزش پوشش متوسط ??و متوسط ??KVD Vegan Beauty True Portrait

اگر هر نوع رنگدانه ای را روی صورت خود بگذارید که احساس شر ضروری کند ، این پایه محو کننده با ضخامت متوسط ??را دوست خواهید داشت. فرمول مایع به پودر بسیار سبک و ابریشمی است و بیشتر شبیه سرم است ، فرم ساخته شده برای استفاده آسان با انگشتان است. شما واقعاً فراموش خواهید کرد که به جز مرطوب کننده ، چیزی به تن کرده اید تا اینکه یک نگاه اجمالی از خود در آینه بیندازید و متوجه شوید که چقدر غیرخاص هستید.

 

37 دلار در سفورا

بهترین پایه برای پوست ترکیبی

Estée Lauder آرایش دو نفره را در محل خود حفظ کنید

مادران این کرم پودر کلاسیک را از زمان آغاز فعالیت خود در سال 1997 دوست داشتند. در سالهای گذشته ، این شرکت فقط با ایجاد دامنه سایه گسترده (تعداد 56 سایه و شمارش) ، این محصول را بهتر کرده است. فاقد روغن ، مات است و به راحتی مخلوط می شود. بازرسان آن را تحسین می کنند زیرا به خصوص در پوست ترکیبی / چرب بی عیب است. شایعه شده است که 24 ساعت کامل طول می کشد ، بنابراین باید به راحتی روز کاری و بعد از آن را پوشش دهد.

 

43 دلار در SEPHORA

45 دلار در shomalmall

بهترین کرم پودر تمیز

RMS Beauty

کرم پوشاننده RMS Beauty "Un"

از زمانی که رز ماری سوئیفت RMS را راه اندازی کرد ، این تعادل جادویی فرمولاسیون های تمیز و مغذی را با بازدهی جدی شبنم کامل کرد. چند ناخن کوچک واقع شده از نظر استراتژیک از این پایه خامه ای غنی ، که توسط روغن نارگیل سانتریفیوژ سرد سوییفت لنگر انداخته است ، برای پوشاندن تمام صورت کافی است. آنقدر نرم است که اجازه می دهد انگشتان شما ترکیب شوند. درخششی که به شما می دهد شما را متعجب می کند که چگونه بدون این چیزها زندگی کردید

 

52 دلار در درمستور

بهترین ترکیبی از مراقبت از پوست / پایه

کرم پودر سرمی پوست واقعی ILIA

مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست موجود در این پایه (عصاره برگ آلوئه ، روغن جوجوبا ، ماستیک) از باور بنیانگذار ساشا پلاوشیچ مبنی بر مراقبت از چهره شما یک کار دو وظیفه پشتیبانی می کند. فرمول مایع آن ، که در 18 سایه وجود دارد ، برای کسانی که پوشش سبک و متوسط ??را ترجیح می دهند بهتر است ، اما اگر نیاز بیشتری داشته باشید یا بیشتر بخواهید ، به راحتی قابل ساخت است.

 

54 دلار در shomalmall

کسی که مانند یک رنگ احساس می شود

روغن صورت رنگی Kosas

اگر عاشق روغن صورت مورد علاقه خود هستید اما آرزو می کنید که این روغن کوچکترین رنگی هم داشته باشد ، محصول رویایی شما اینجاست. تنها روغن صورت رنگی موجود در بازار که ما از آن یاد می کنیم ، این باعث می شود پوست شما نرم و نرم شود و حتی قرمزی را از بین ببرد. این ایده آل برای مینیمالیست های زیبایی است که روال پیچیده ای نمی خواهند و در 16 سایه وجود دارد.

 

42 دلار در SEPHORA

42 دلار در CREDO BEAUTY

بهترین کرم پودر با پوشش کامل

شارلوت تیلبری کرم پودر لباس بلند بدون عیب و نقص Airbrush

این کرم پودر جهانی است که توسط درگ کوئینز ، خانمهای مسن سکسی ، و هر کسی که می خواهد پوست آنها دنیوی باشد ، محبوب است . این یک پایه سبک نیست - تمام منافذ را کاملاً پوشش می دهد ، خواه لکه ای داشته باشد یا نه. اما فرمول ضخیم کاملاً بی وزن احساس می شود و به راحتی قابل ترکیب است. این کاملاً پوست شما را فیلتر شده نشان می دهد و دارای 44 سایه گسترده است.

 

38 دلار در شمال مال

44 دلار در سفورا

بهترین پایه برای پوست افراد ثروتمند

کرم پودر مایعات درخشان Clé de Peau Beauté

اگر کرم پودری می خواهید که مادربزرگ ، مادر و عمه فانتزی شما نیز همه آن را دوست داشته باشند ، این یکی است. عمل تیرگی نرم باعث می شود پوست در هر سنی بی عیب ، براق و روشن به نظر برسد. این یک کیفیت تصفیه شده و پرورش یافته به پوست می دهد که آن را گران جلوه می دهد. با وجود قیمت لوکس ، کمی طول می کشد و نتایج کل روز طول می کشد.

 

128 دلار در آمازون

بهترین کرم پودر برای وقتی گمشده اید

پایه مایع گوشت خالص گوشت

اگر هنوز مطمئن نیستید که در این لیست سرپرستی از کجا شروع کنید ، به این فرمول کاملاً خوب بروید. این پوشش متوسط ??است ، پوستی طبیعی با ظاهر پوست (نه به شکل کیک) ایجاد می کند و با مواد مراقبت از پوست (آلوئه ورا ، گلیسیرین ، اسکوالان) تزریق می شود که اگر نگران خفگی پوست هستید ، به شما کمک می کند. این از نظر قیمت مناسب مناسب است و خط تولید رنگ پوست شما را با 40 سایه تنظیم می کند و از طریق شناسایی زیر صدا دست شما را می گیرد تا بتوانید مطابقت واقعی خود را پیدا کنید. شما می توانید این کار را انجام دهید!

 

32 دلار در FLESH BEAUTY

30 دلار در shomalmall

مورد علاقه روزمره

کرم It + Cosmetics CC + با SPF 50+

این خود را کرم CC می نامد ، اما دوستان می دانند که آن را یک پایه می نامند. اگرچه این فرمول ممکن است از لوله به طرز نگران کننده ای ضخیم به نظر برسد ، اما با تلاش بسیار کمی مخلوط می شود تا پوست حالت هوای شسته پیدا کند. و از آنجا که نوعی محصول ترکیبی است ، می توانید با استفاده از آن سریعاً قرمزی ، حلقه های زیر چشم و لکه ها را از بین ببرید . بهترین قسمت: روی انواع پوست از جمله مبتلایان به اگزما و پسوریازیس به خوبی کار می کند.

 

40 دلار در SEPHORA

کرم پودر مگان مارکل استفاده می کند

کرم پودر صورت و بدن Dior Backstage

این پایه و اساس است که با یک تاج دیالوگ بهترین کار را می کند. این لباس را مگان مارکل در روز عروسی خود به تن کرده و جلوه ای زیبا و باورنکردنی برای روشن شدن پوست ایجاد می کند. و احساس آن بسیار سبک است ، تقریبا شبیه به یک مرطوب کننده رنگی. همچنین دارای یک فشار فشرده مناسب و ایمن است که حمل و نقل برای مسافرت را بسیار عالی می کند.

 

40 دلار در SEPHORA

بهترین کرم پودر OG

کرم پودر پوست بابی براون SPF 15

در روزهای اول ، بابی براون یکی از اولین آرایشگران بود که طیف وسیعی از پایه را با 30 سایه ایجاد کرد. زیر رنگ درست بود ، بنابراین به سرعت مورد علاقه اپرا و نائومی کمپبل قرار گرفت (او سایه شماره 8 بود). این کرم پودر هنوز هم به دلیل پوشش آسان و ترکیبی که به نظر می رسد پوستی واقعی است ، در پشت صحنه و بین هنرمندان آرایش مورد توجه قرار گرفته است.

 

50 دلار در NORDSTROM

50 دلار در SEPHORA

کسی که می تواند همه چیز را در رژیم مراقبت از پوست شما جایگزین کند (به جز صابون)

زنبق زنبق و رومئو بهترین روزهای پوست

بیایید بگوییم شما از استفاده از سرم ، سپس مرطوب کننده ، سپس کرم پودر ، سپس ضد آفتاب (یا این کرم ضد آفتاب است ، سپس کرم پودر؟) خسته شده اید ، یا شاید فقط می خواهید فضای بیشتری در کابینت دارو داشته باشید. این پایه با پوشش متوسط ??دارای یکسری مواد تشکیل دهنده است که از تمام محصولات فوق الذکر تقلید می کند - اما همچنین دارای رنگدانه های کافی برای ایجاد پایه است . و اگر همه اینها کافی نباشد ، فرمول آن تمیز است.

منبع: بلاگ اسکای