سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چیزهایی که باید درباره تونر بدانید

به زبان ساده ، تونر (toner) مانند آب به نظر می رسد و مانند آب عمل می کند. اما قسم می خورم که آب نباشد. مملو از هیدروژن و اکسیژن است. بسته به تونر ، همچنین می تواند حاوی اسیدها ، گلیسیرین ، آنتی اکسیدان ها و ضد التهاب ها باشد.

اگر می خواهید از علم صحبت کنید ، تونر مایعی است که نفوذ سریع داشته و پوست را سریع تحت تأثیر آبرسانی قرار داده و به از بین بردن برخی سلولهای مرده از سطح پوست کمک می کند. نتیجه: لی: پوستی چاق و براق. Arielle Kauvar ، متخصص پوست ، مستقر در نیویورک به Allure می گوید: با توجه به آرایش ، تونر مانند سایر سرم ها و مرطوب کننده ها برای بقیه کارهای مراقبت از پوست شما مانند آغازگر است .

شارلوت چو ، بنیانگذار Soko Glam و متخصص زیبایی مجاز ، همین طرز فکر را دارد. "فکر می کنم از تونر به عنوان آمادگی برای منافذ پوست شما را،" او می گوید جذبه . "این پوست شما را به حالت اسیدی طبیعی برمی گرداند ، ناخالصی ها را از بین می برد و به پوست کمک می کند محصولات مراقبت از پوست شما را جذب کند. پوست شما مانند یک اسفنج خشک شده است. اگر یک کرم غلیظ روی اسفنج خشک و شکننده قرار دهید ، آن را بپذیرید و برای رطوبت آماده نمی شود. اما اگر اسفنج را خیس کنید ، کرم راحت تر فرو می رود. " اشاره شد.

چه زمانی باید از آن استفاده کنم؟
به گفته امی وکسلر ، متخصص پوست مستقر در شهر نیویورک ، پاسخ کوتاه این است: "بعد از پاکسازی می رود". وی توصیه می کند که هم در کارهای روزانه و هم برای مراقبت از پوست از تونر استفاده کنید . برای اینکه ویژگی های خاص تری داشته باشید ، باید از تونر استفاده کنید ، زیرا پوست خود را دو بار تمیز و لایه برداری کنید ، چو و چانگ موافق هستند. چانگ توضیح می دهد: "یک تمیز کردن کامل به پاک کردن آلودگی ، آرایش ، سلولهای مرده پوست کمک می کند تا مواد مفید پوست در تونر بتوانند به مکان مورد نیاز برسند."

اوه بله ، و باید حداکثر یک دقیقه پس از تمیز کردن از تونر استفاده کنید . من می دانم که دیوانه به نظر می رسد ، اما به طور جدی کمک می کند. کاوور توضیح می دهد: "بیشتر مولکول ها وقتی پوست خیس است نفوذ بهتری دارند ، بنابراین بلافاصله پس از پاک سازی از مواد فعال استفاده می کنید و نتیجه بهتری می دهد."

پس از استفاده از تونر ، می توانید محصولات با تمرکز بر درمان مانند سرم ، SPF و کرم چشم را استفاده کنید .

چگونه باید آن را اعمال کنم؟
در مورد روش کاربرد واقعی ، چو دوست دارد تونر را به دستان خود بپاشد و آن را مستقیماً روی پوست خود بکشد. با این حال ، دیگران توضیح می دهند که تونر را روی یک پنبه پنبه ای پخش کنند و به آرامی آن را دور صورت خود بکشند و به بیرون کار کنند.

اگر می خواهید با این کار واقعاً چیزهای اضافی دریافت کنید ، "7 روش پوستی" را امتحان کنید . لی می گوید ، روند فوق العاده آبرسانی سال گذشته برنامه های مراقبت از پوست کره ای را به خود اختصاص داد و شامل استفاده از تونر در مقادیر کم در هفت لایه است. "7 روش پوستی" آنقدر محبوب است که تونرهای آبرسان مانند تونر غنی از عمق گل های ارگانیک Whamisa چندین بار به فروش رسیده اند. در زیر می توانید روند کار را مشاهده کنید.


از کدام نوع استفاده کنم؟
زایچنر توضیح می دهد: "دقیقاً مانند انتخاب مرطوب کننده ، شما تونر را بر اساس نیاز خاص پوست خود اعم از چربی ، چین و چروک ، لکه های تیره یا حتی خشکی انتخاب می کنید."


اگر منافذ بزرگی دارید ... Zeichner توصیه می کند به دنبال یک تونر با اسیدهای هیدروکسی آلفا مانند اسید گلیکولیک "برای از بین بردن سلولهای مرده جمع شده در اطراف منافذ برجسته به نظر برسید. تونر تصفیه منافذ Neutrogena یا مورد علاقه فرقه را امتحان کنید

زایچنر می گوید ، اگر پوست حساسی دارید ... به دنبال یک تونر با "گیاهان آرامبخش پوست" باشید. Klairs انعطاف تهیه تونر با توجه به چو، بهترین فروشنده در کره است. وی می گوید: "این باعث تسکین و آبرسانی عمیق انواع پوست های حساس می شود."

اگر پوست مستعد آکنه یا چربی دارید .... Zeichner و Wechsler یک تونر بر پایه اسید سالیسیلیک پیشنهاد می کنند. چو اضافه می کند یا یکی را با فندق جادوگر انتخاب کنید. وی توضیح می دهد: "این باعث از بین رفتن روغن اضافی بدون خشک شدن پوست شما می شود." سعی کنید ذات نرم و ملایم حیاتی درمان - 5 ریشه انرژی یا Matcha تونر آرایش میلک .

اگر پوست شما مات است .... چو می گوید: "تونرهایی با لایه بردارهای طبیعی مانند عصاره پاپایا و اسید لاکتیک برای روشن شدن پوست بسیار مناسب هستند." همچنین ، حتماً از مصرف هر نوع الکلی که به عنوان یکی از پنج ماده اول درج شده است خودداری کنید. آب و زیبایی سون و پارک را امتحان کنید ، که پرفروش ترین تونر Soko Glam است و به عنوان یک آب تمیز کننده عمل می کند.

منبع: allure